Saturday, November 27, 2010

Arrghhh! Aku Kelewatan!

Assalamualaikum..

Rasa lama aku tak tulis entri neh..
Almaklum-lah, busy nak exam :D
Just aku tulis entri neh, aku bagitahu sumtin jew..
Aku nak bagitahu yang aku sedang berduka lara..
Huhu :(


dengan gambar comel kat atas neh lah, yang dapat menggambarkan perasaan aku time tuh..
aku terlalu sedih and berduka..
nak tahu tak ape?

AKU TERLAMBAT DATANG EXAM!

time tuh paper karya klasik agung. exam dye sepatutnya start 830 am..
tapi aku bangun tido 840 am.
bile aku tengok jam je, terus aku melompat dari katil! and gitau rumet aku yang aku lambat.
ape lagi, dengan tak mandi, tak gosok gigi, tak basuh rambut, aku terus pegi amek kunci kete and pegi dewan exam. huhu :(

tapi, alhamdulillah. aku still bole amek exam.
prof aku cakap, naseb baek aku tak lambat setengah jam, kalau tak dah kena bar.
huhu. 
thanks to ALLAH! :D

Pengajaran yang dapat aku peroleh ialah :

1) Jangan tido lambat lambat.
2) Jangan study last minute.
3) Kunci alarm lagu 'rock'

yeah yeah yeah! i'm learn from mistake! so, berhati hati kalau korang exam awal yep!






No comments:

Post a Comment