Wednesday, November 17, 2010

Mereka Mereka Mereka..

.Assalamualaikum.

Mereka?Mereka?Mereka? 
Siapa?
Hah. Kalau korang nak tawu 'mereka' neh lah orang orang yang paling dekat ngan aku.
Senang ceta, aku ada masalah, kau ada untuk setelkan.
Cmtu lah kiranya.. 


oittt bam! kau neh tak abes abes amek gambau kat kedai makan.
Camne nak kurus neh? HAHA.
actually, aku bukan nak gitau yang aku neh kuat makan, tapi aku nak kenalkan neh adek aku yang sengal, syukri namanya. Budak dye baek, walaupun nampak macam poyo je, tapi dye baek. bapak baek weh!
aku suke kawan ngan dye, sebab dye pandai hiburkan aku tatkala aku berduka :)


hah, yang second neh pulak.. gambar time celebrate rumet aku kat depan library UM.
owg kat library, belaja. neh tak, MAKAN MAKAN MAKAN je keje. HAHA.
Rumet aku namanye muba, owgnya cool gileee! Smart pulak tuh :)
Dye neh owg merantau lah sebab umah dye jauh sangat. umah dye kat salak selatan, then belaja kat UM. Jauh kan? Jauh kan? HAHA.
Aku dah rumet ngan dye sejak time mula mula masuk UM. Sampai sekarang lah dye stay ngan aku lagi. Thanks rumet! :D


Huh, last but not least.. ada seorang 'bidadari' merangkap kakngah yang senget. Nama diberi cik juwita. Come owgnyaa. So sweet, Ye bam? Ye bam? Iyeeeee. Itu trademark dye.
Dye neh owg sabah, tapi dok melaka. Anak perantauan cam aku jugak lah. 
Dye neh pon sama cam dak syukri tuh, baek gileee ngan aku. Pandai memahami isi hati aku dan baca buah fikiran aku.
Senang cite, aku takleh tipu dye kalau ada masalah. Sure dye akan dapat tahu dulu..
Hah, ada trademark dye lagii.. 'Cis, berani kau' dan 'alaaaa'..
Dye selalu cakap camtu. HAHA.

So, moral of the story, penutup kata..
.AKU SUNGGUH BERTUAH DAPAT KAWAN CAM DIORANG.



No comments:

Post a Comment