Wednesday, November 17, 2010

Puteri di Hatiku..

.ASSALAMUALAIKUM.

Opsss. Munyik cam besh je nak dengar. Princess? 
Uwaaaa, dak bam kan maen lagi yep! Gatal! Dush dush!
'Ek..eh, korang neh.. Jangan lah pk bukan bukan..
Princess tuh EMAK aku lah! :D


hah! neh lah yang aku maksudkan. Ish, korang neh. Tak baek salah sangka ngan aku.
Neh pic mak aku ngan cucu kesayangan beliau. Sape lagi comel? HAHA.

Btw, mak aku neh sempoi sangat. Baek gilee ngan anak dye. Nama diberi Puan Rohana binti Mohd Lassim.
Anak jati Melaka mak aku neh. Surirumah sepenuh masa. 
Mak aku neh, kuat semangat taw.. Sebab apa aku cakap cenggitu, mak aku neh bole besarkan kitorang 6 beradik tanpa ayah aku disisi. I mean, setelah arwah ayah aku meninggal dalam 7 tahun yang lepas,
mak aku je sorang yang membesarkan kitorang. Sedih! (touching kejap) sobs sobs..

Mak aku kuat bagi semangat kat anak anak dye. Expecially nak exam, mak aku selalu amek berat. 
Sayang lebey kat mak lah! Muah muah muackkssss!


Gambar neh paling aku HAPPY. Aku dapat lihat betapa gembiranya mak aku bila aku berjaya. 
Syukur, alhamdulillah. Terima kasih Ya ALLAH.
Time aku nak bertanding neh, mak aku sangat bagi sokongan kat aku. Mak aku sanggup datang dari Melaka ke Putrajaya (tempat bertanding) untuk memberikan semangat kat aku. Dan berkat hasil usaha aku dan doa dari mak aku, alhamdulillah aku berjaya.

Huh, mak aku jugak seorang suka budak kecik. Dye sayang sangat kat cucu dye. Tak caya?
 Neh dye..


kan betul aku cakap, mak aku neh sayang kat cucu dye. Kalau seminggu tak jumopa, mula lah rindu.
Sanggup datang kolumpo semata mata nak jumpa cucu dye. Cucu tanje nenek kan? HAHA.
Tapi, tak kesahlah. Janji aku sayang mak aku dan nak tengok mak aku gumbira walaupun arwah ayah aku takde disisi. Mak jangan risau, kami (anak-anak mak) still bersama mak! :D

Akhir kalam, aku nak beritahu sume yang..
.AKU SAYANG SANGAT MAK AKU.
.Muackss Muackksss.


No comments:

Post a Comment