Sunday, November 28, 2010

Ouch Nasik Lemak Mapley!

Assalamualaikum..

Sudah menjadi kelaziman bagi aku dengan perkataan 'MAKAN'
MAKAN, MAKAN, MAKAN.
Bam memang terkenal dengan MAKAN dye.
Arghhh! Ape aku kesah? Lantak sama lu owg lah.
Janji aku hepi dengan diri aku skang.


Nyum nyum nyum!
NASIK LEMAK AYAM. NASIK LEMAK AYAM.
Sedapnya. Sedap gilaaaa!
Jadi, kalau cam aku neh dak UM, aku prefer pegi mapley kalau nak makan nasik lemak.
Harga dye tade lah mahal sangat. Not baddddd. Okeh okeh aje.
Rasa pun gud gud saje. Tapi ayam goreng agak mahal lah, tapi its okeh.
Mak aku cakap, kalau nak makan tak bole berkira.
Menangis ayam tuh nanti.. Erkk erk erk, btol ke hape?
Isk isk, ape yang aku meraban neh? HAHA.

Btw, saje saje nak story kat u all yang aku neh suke melantak nasik lemak.
Sedap doe. Sedap sampai menjilat hujung jari aku. Aku kemam lama lama. HAHA.


Hey nasik lemak, hey sungguh sedap, sungguh lazat, sungguh enak.
Sungguh berlemak +++ (bertambah lah kecomelan aku nanti) HEHE.
Daaaa..


No comments:

Post a Comment